Irodai asszisztens közbeszerzési eljárásokhoz

You are here: Home » Karrier » Irodai asszisztens közbeszerzési eljárásokhoz

Feladatok

    Közbeszerzési pályázatokhoz kapcsolódó adminisztrációs tevékenység végzése, teljes dokumentáció beszerzése, nyilvántartása és kezelése, kapcsolattartás az eljárás résztvevőivel
    Eljárást megindító felhívás, valamint dokumentáció megszerkesztése/elkészítése
    Hiánypótlási felhívások készítése
    Kapcsolattartás az ügyfelekkel, közreműködő szervezettel
    Közbeszerzési ajánlatok készítése

Elvárások

    Minimum középfokú végzettség
    Legalább 1 év közbeszerzési referensi/tanácsadói tapasztalat ajánlatkérői oldalon
    Kiemelkedő precizitás, önálló munkavégzés
    Proaktivitás és fejlett problémamegoldó képesség
    Jó kommunikációs készség, terhelhetőség, önálló munkavégzési képesség
    Rugalmas, nyitott, feladatorientált személyiség
    Fiatalos munkafelfogás és jó kommunikációs készség
    Csapatmunkára való készség
    Gyakori utazás vállalása (elsősorban belföldön, ritkábban külföldön)
    „B” kategóriás jogosítvány

Előnyt jelent

    Több éves hasonló területen szerzett tapasztalat
    Angol nyelvtudás

Amit kínálunk

Versenyképes jövedelem
Szakmai fejlődési lehetőség, külföldi továbbképzése
Jó hangulatú csapat

Munkavégzés helye:

2040 Budaörs, Gyár utca 2.

Munkavégzés időtartama

Határozott idejű (Fél év)

Jelentkezés módja

Amennyiben felkeltette érdeklődését a munkakör, kérjük, küldje el szakmai önéletrajzát a ge-co@ge-co.hu címre.

Show Comments